• Al 25 jaar ICT specialist!
  • Kopen op rekening!
  • Een vast contactpersoon
  • Op locatie installeren & imagen
Taal

Verzending en bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je een kant-en-klaar product hebt besteld wordt deze gewoonlijk de volgende dag geleverd. Bij een spoedbestelling vindt de levering sneller plaats, mits het product op voorraad is. Wanneer er van de aflevertijd wordt afgeweken krijg je hier op tijd een melding van.

 

Welke vervoerder levert de bestellingen?

Je bestelling kan door verschillende vervoerders worden geleverd. We werken onder andere samen met PostNL, DHL, GLS, DPD, Das of UPS.

 

Wat moet ik doen wanneer ik geen bevestigingsemail heb ontvangen?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst wordt er automatisch een statusemail verstuurd naar het bij ons bekende emailadres. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met het Klant Advies Punt via webshop@acknowledge.nl

 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Maximaal 3 dagen na je betaling krijg je hier (indien gewenst) een melding van.

 

Kan ik met spoed een bestelling opnemen?

Voor een normale levering vragen wij geen kosten. Het is echter ook mogelijk om een expreszending aan te vragen. De kosten hiervoor bedragen €35.

 

Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?

Je kunt op aanvraag op de hoogte worden gehouden van de levering van je bestelling. Dit kun je aangeven tijdens de orderaanvraag. Heb je jouw bestelling al geplaatst en wil je alsnog op de hoogte worden gebracht van je levering? Vraag dit dan aan bij het Klant Advies Punt via webshop@acknowledge.nl

Contact opnemen